
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Regulamin sklepu internetowego HOME&WE
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego homewe.pl, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawiera najważniejsze informacje o Sprzedawcy i prawach Konsumentów. Skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze Sklepu.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2021 roku.
Spis treści
§ 1 Słowniczek
§ 2 Postanowienia ogólne
§ 3 Dane firmy
§ 4 Wymogi techniczne
§ 5 Zasady korzystania ze Sklepu
§ 6 Płatności
§ 7 Realizacja zamówienia
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży
§ 9 Reklamacja i gwarancja
§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
§ 11 Dane osobowe w Sklepie
§ 12 Postanowienia końcowe
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 Słowniczek
Kupujący – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający ze Sklepem umowę za pośrednictwem sklepu internetowego homewe.pl w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93).
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dni robocze – dni powszednie od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto (uregulowana odrębnym regulaminem).
Regulamin – regulamin sklepu internetowego homewe.pl.
Sklep – sklep internetowy HOME&WE prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.homewe.pl.
Sprzedawca – PREMIUM DESIGN STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 44, 10-450 Olsztyn NIP: 7393937806
§ 2 Postanowienia ogólne
- Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na wszystkie postanowienia obowiązującego regulaminu.
- Wszystkie prawa do sklepu internetowego homewe.pl, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także prawa do logotypów zamieszczonych na stronie internetowej Sklepu, należą do Sklepu (za wyjątkiem fotografii umieszczonych na stronach internetowych Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do osób trzecich), a korzystanie z nich może mieć miejsce wyłącznie w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem oraz za zgodą Sklepu wyrażoną na piśmie.
- Fotografie towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu mają jedynie charakter poglądowy. Barwa oraz widoczność szczegółów mogą odbiegać od rzeczywistości z powodu ustawień ekranu lub różnej jakości obrazu.
- Umowy zawierane w oparciu o niniejszy Regulamin podlegają prawu polskiemu.
- Zakupów w Sklepie mogą dokonywać wyłącznie osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
§ 3 Dane firmy
- Adresy e-mail: sklep@homewe.pllub kontakt@homewe.pl
- Adres firmy: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 44, 10-450 Olsztyn
- Telefony: 506 999 272 lub 796 029 539
- Nr konta: PKOBP 30 1020 3541 0000 5302 0331 3111
§ 4 Wymogi techniczne
Do korzystania ze Sklepu homewe.pl, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne będą:
- komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Opera, Safari,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
§ 5 Zasady korzystania ze Sklepu
- Produkty sprzedawane w sklepie homewe.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Oferta produktowa w sklepie jest na bieżąco aktualizowana.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu: zawierają podatek VAT, podawane są w złotych polskich i nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia produktu, a także od wartości oraz wielkości zamówienia. Koszty dostawy podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Kupującego. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy oraz kosztami usług dodatkowych, o ile takie będą przez Sklep świadczone i zostaną przez Kupującego wybrane), wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Kupującego.
- Wybrany do towar należy dodać do koszyka w Sklepie. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 6 Płatności
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- przelewem na konto Sprzedawcy
- elektronicznie e-przelew
- Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Serwisu Przelewy 24 (PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, 60-327 przy ul. Kanclerskiej 15, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, KRS0000347935 NIP: 779-236-98-87, REGON 301345068.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Akceptując niniejszy Regulamin Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sklep faktur, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na podany przez Kupującego adres mailowy Jest to adres mailowy podany przez Kupującego podczas rejestracji, w skutek aktualizacji danych w koncie Kupującego lub podczas składania Zamówienia. Jednocześnie Kupujący oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 7 Realizacja zamówienia
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest podczas wyboru produktów w Sklepie.
- W przypadku, gdy Kupujący wybiera płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu, o czym Kupujący jest informowany mailowo. Z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail od Sprzedawcy, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy nimi.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji (wysyłka z różnych magazynów), zamówienie zostanie zrealizowane w kilku osobnych paczkach, o czym Kupujący zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
- W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w za pośrednictwem firmy kurierskiej.
§ 8 Prawo o odstąpieniu od umowy sprzedaży
- Zgodnie z Art. 27 ustawy o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.
- Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny przysługuje także, przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów w zakresie prawa do odstąpienia stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta.
- W tym celu należy złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Kupującego, oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Bieg terminu określonego w pkt. 1 rozpoczyna się od dostarczenia towaru Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno lub w częściach, termin biegnie od dostawy ostatniego artykułu lub partii.
- Od umowy Kupujący może odstąpić wysyłając swoje oświadczenie na adres mailowy kontakt@homewe.pl. Może także skorzystać z formularza o odstąpieniu od umowy (załącznik nr 1) i przesłać go na adres mailowy kontakt@homewe.pl.
- Wraz ze złożeniem oświadczenia, Kupujący zobowiązuje się do wysłania towaru na adres Sprzedawcy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar.
- Sklep dokonuje zwrotu otrzymanych od Kupującego płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący. Zwrot środków pieniężnych nastąpi na rachunek bankowy Kupującego, z którego dokonano zapłaty za towar.
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny poza konieczny, do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Kupujący ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy. W przypadku odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. Poz. 827).
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, także koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter, produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu m.in. w odniesieniu do umowy w której przedmiotem jest produkt:
- wyprodukowany według życzenia konsumenta lub spersonalizowany według jego potrzeb,
- ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
- dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w formie nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- treść cyfrowa, która nie jest zapisana na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 9 Reklamacja i gwarancja
- Postanowienia dotyczące uprawnień z tytułu rękojmi i prawa do reklamacji przysługuje konsumentom, stosuje się je również odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta.
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została ona udzielona. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wad.
- Reklamacje można składać drogą elektroniczną lub pisemną na adres email Sprzedawcy kontakt@homewe.pllub adres siedziby firmy wskazany w § 3 Regulaminu.
- Zaleca się, aby Kupujący w reklamacji zawarł m.in. opis wady, okoliczności i datę jej wystąpienia, dane składającego reklamację oraz żądanie w związku z wadą towaru. Powyższe wymogi mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Korzystając z rękojmi Konsument, jak i Przedsiębiorca działający na prawach konsumenta może, na zasadach oraz w terminach określonych w kodeksie cywilnym, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zażądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub żądać usunięcia wady.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu również należy kierować na adres e-mail kontakt@homewe.pl.
- Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku Konsumentów oraz Przedsiębiorców działających na prawach konsumenta) rozpatrzy reklamacje. Odpowiedź zostanie przesłana na adres email do Kupującego lub w inny sposób wskazany przez Kupującego.
§ 10 Zastrzeżenia
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa sprzedaży zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Jest on uprawniony do: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą oraz zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą.
§12 Dane osobowe w Sklepie
- Administratorem danych osobowych Kupujących zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupujących zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
- Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Odbiorcami danych osobowych Sklepu internetowego mogą być:
- w przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sklepu.
- w przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie.
- hurtownie, do których Sklep przekazuje zamówienia w celu ich realizacji.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Kupującego z 7 dniowym wyprzedzeniem.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed zmianą ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy sprzedaży, z którego Konsument, jak i Przedsiębiorca działający na prawach konsumenta może skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
PREMIUM DESIGN STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 44
10-450 Olsztyn
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy :
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ......................................................................................................................
- Imię i nazwisko Kupującego: ..............................................................................................................................
- Adres Kupującego:.................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Kupującego (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
- Sklep zamknięty
Sklep został tymczasowo deaktywowany, prosimy spróbować za kilka dni.