• Realizacja zamówienia HOME&WE

                                      
 
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00.
Po godzinach pracy preferujemy kontakt mailowy sklep@homewe.pl lub SMS.
Odpowiadamy najszybciej, jak to możliwe. Na pewno, nie pozostawimy żadnego pytania, bez odpowiedzi. 
 
Zamówienia realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu płatności.

Czas od przyjęcia zlecenia do wysyłki trwa średnio 2-5 dni roboczych. Towar jest wysyłany z kilku magazynów na terenie Polski, więc może się zdarzyć, że klient otrzyma więcej niż jedną przesyłkę. Będziemy zawsze informować o takiej sytaucji.  

Proszę pamiętać, że część produktów jest robiona na indywidualne zamówienie klienta. Taka informacja wraz z terminem dostawy, jest zawsze widoczna przy danym produkcie. Kontaktujemy się z klientem w celu doprecyzowania informacji.   


W sytuacji, gdy musimy dokonać zmian w złożonym zamówieniu lub, gdy produktu nie ma na stanie, zawsze będziemy się kontaktować z Kupującym.

Prosimy też, o szybki kontakt, jeśli mamy dokonać zmian na życzenie Kupującego. Po ustaleniach zmian w zamówieniu Klient zawsze otrzyma potwierdzenie zmian na adres mailowy.


 

 

 

 

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny