Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )

-
Realizacja zamówienia HOME&WE
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00.
Po godzinach pracy preferujemy kontakt mailowy sklep@homewe.pl lub SMS.
Odpowiadamy najszybciej, jak to możliwe. Na pewno, nie pozostawimy żadnego pytania, bez odpowiedzi.
Odpowiadamy najszybciej, jak to możliwe. Na pewno, nie pozostawimy żadnego pytania, bez odpowiedzi.
Zamówienia realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu płatności.
Czas od przyjęcia zlecenia do wysyłki trwa średnio 2-5 dni roboczych. Towar jest wysyłany z kilku magazynów na terenie Polski, więc może się zdarzyć, że klient otrzyma więcej niż jedną przesyłkę. Będziemy zawsze informować o takiej sytaucji.
Proszę pamiętać, że część produktów jest robiona na indywidualne zamówienie klienta. Taka informacja wraz z terminem dostawy, jest zawsze widoczna przy danym produkcie. Kontaktujemy się z klientem w celu doprecyzowania informacji.
W sytuacji, gdy musimy dokonać zmian w złożonym zamówieniu lub, gdy produktu nie ma na stanie, zawsze będziemy się kontaktować z Kupującym.
Prosimy też, o szybki kontakt, jeśli mamy dokonać zmian na życzenie Kupującego. Po ustaleniach zmian w zamówieniu Klient zawsze otrzyma potwierdzenie zmian na adres mailowy.
Czas od przyjęcia zlecenia do wysyłki trwa średnio 2-5 dni roboczych. Towar jest wysyłany z kilku magazynów na terenie Polski, więc może się zdarzyć, że klient otrzyma więcej niż jedną przesyłkę. Będziemy zawsze informować o takiej sytaucji.
Proszę pamiętać, że część produktów jest robiona na indywidualne zamówienie klienta. Taka informacja wraz z terminem dostawy, jest zawsze widoczna przy danym produkcie. Kontaktujemy się z klientem w celu doprecyzowania informacji.
W sytuacji, gdy musimy dokonać zmian w złożonym zamówieniu lub, gdy produktu nie ma na stanie, zawsze będziemy się kontaktować z Kupującym.
Prosimy też, o szybki kontakt, jeśli mamy dokonać zmian na życzenie Kupującego. Po ustaleniach zmian w zamówieniu Klient zawsze otrzyma potwierdzenie zmian na adres mailowy.
- Sklep zamknięty
Sklep został tymczasowo deaktywowany, prosimy spróbować za kilka dni.