
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Regulamin konta w sklepie HOME&WE
Spis treści
§ 1 Słowniczek
§ 2 Dane firmy
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Postanowienia końcowe
§ 1 Słowniczek
Kupujący – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy HOMEWE.PL prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.homewe.pl.
Sprzedawca – PREMIUM DESIGN STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 44, 10-450 Olsztyn NIP: 7393937806
§ 2 Dane firmy
- Adresy e-mail: sklep@homewe.pl lub kontakt@homewe.pl
- Adres firmy: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 44, 10-450 Olsztyn
- Telefony: 506 999 272 lub 796 029 539
§ 3 Wymogi techniczne
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail,
- urządzenie z dostępem do Internetu,
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
§ 4 Konto
- Założenie Konta jest bezpłatne, całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia lub samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest umowa na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@homewe.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 Reklamacje
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@homewe.pl.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§ 6 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych.
- Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej, a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń.
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
- Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym: konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego, lub ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem, zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy. W zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego administrator, a także prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego, wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych.
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta, co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres email.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@homewe.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@homewe.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany.
- W sytuacji, gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany, do chwili wejścia jej w życie, przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta w przypadkach:
- konieczności dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu,
- poprawy bezpieczeństwa świadczonej usługi,
- zmiany funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu Konta.
- Sklep zamknięty
Sklep został tymczasowo deaktywowany, prosimy spróbować za kilka dni.